pirmas kartas …

greitai šiemet apsisukę Kaune per Kalėdines dienas, skaniai sutikę naujus liuxe [ačiū], sausio pirmą dieną iš pat ankstyvo ryto išlėkėme dviem ekipažais į prancūzijos kalnus už 760 km.

tikslas buvo mažas montgenevre [www ir kitas www] kaimelis su dideliais kalnais visai šalia italijos. kelionė vyko labai sklandžiai ir smagiai. oras buvo neįtikėtinai šiltas. vietomis termometras rodė net 15c. keista buvo, kad mes traukėm slidinėti, o ne į pietų prancūziją ar provansą vynų skanauti.. :]

atvykome į vietą, kur radome ir sniego, ir daug mašinų, ir belgų.. gavome kambarius, ilgokai užtrukome, kol susirinkom visą reikiamą įrangą (slidės, batai, šalmai ir lazdos). gaila, kad dirbo mėgėjai ir neprotingai skubiai skirstė avalynę ir slides, dėl to pradžia buvo nelabai patogi ir maloni..  bet tačiau, kaip ten bebūtų, ir užbėgant už akių (keistokas posakis), išvada yra tokia – banait -is, -ienė, -ytė slidinėti gali ir moka :]

sistema griežta, sudėliota viskas tiksliai, ir kitas rytas prasidėjo nuo 7-os valandos. 8:45 jau reikia su visa apranga budėti kieme ir laukti instruktoriaus.. nepamiegosi :]]

pirmos nuotraukos ir gavosi va tokios..

aš slidinėjau iš ryto, Jurga su Rugile po pietų. grafikas buvo patogus, nes Jokūbui reikėjo kompanijos :]

taigis, neramia dušia ir šiek tiek drebančiomis kojomis, sunkiai jas kilodamas dėl sunkių batų, išpėdinau į kiemą, kad pradėčiau savo, kaip kalnų slidininko sėkmingą karjerą

štai, ką aš mačiau pro akinius, pirmą kartą užsikėlęs ant kalno su slidėm

oras buvo nesvarbu, nors jis malonus visiškai ir nesigavo tai dienai. ale gavos nusileisti ne vieną kartą, kaip ir griūti kelis kartus, bet jausmas pakibo, kad ko gero ir gausis kažkas :]  žodžiu, po trijų valandų kursų grįžau atgal, kad išleisčiau savo mergiotes pajusti, kas tas yra..

o aš su Jokūbu patraukiau per pusnis link miestuko.. ėmė snigti, apėmo rūkas ir nelabai koks fotoreportažas man gavosis..

beje, maisto duoda daug ir visai skanaus. o labiausiai mums patiko vyno kraneliai :] valgykla buvo lankoma dažnai – pusryčiai, vidurio dienos pietūs ir vakaro pietūs :]

taip mes ir gyvenome. vieni slidinėjo rytais, kiti popietėm. mėgavomės gamta ir aplinka.

dar keli vaizdai nuo slidžių

čia Jurgos rytinis pasivaikščiojimas po apylinkes:

kalnai užburia, tai ir nuotraukų kiekis nesigauna mažas..

o tuo metu, kai Jurga su Rugile traukė slidinėti,

mes su Jokūbu naršėm apylinkes ir gaudėm vaizdus

pasiekėme kaimelį, kur slides jaukinosi Jurga (juodos kelnės, mėlynas viršus)

ir Rugilė (baltos kelnės, raudonas viršus)

visa mūsų pradžiamokslio vieta atrodo taip

o tokiomis rogėmis pralėkti visai nenorėčiau..

pasidairėm po apylinkes ir patraukėm atgalios

o šis dėdė su šiufeliu buvo rimtas ženklas..

pakilo vėjas (ten ne debesai ant kalnų, o sniegas pustomas)

ir kita diena atrodė va taip jau..

šiek tiek įsiterpsiu ne kalnų tema. visas didelis mūsų viešbutis buvo prigrūstas belgų.. nuožmių ir nedraugiškų, nemandagių ir chamavotų.. įpratus prie frankofoniško mandagumo ir familiarumo, belguomenė sukėlė nemalonų jausmą..

va ir sunkvežimis tik belgišką alų tiekia jiems.. ale mes vyno mėgėjai dėl to neliūdėjom, nes vyno mums liko daugiau :] oj daug daugiau..

taigis, apie sniegą. snigo vos ne visą parą ir kitas rytas atrodė gražiai paskendęs sniege. mano instruktorius vėlavo valandą.. tai neilgai slidinėjau, bet po pietų, kai Rugilė ėmė pirmą savo kalnų medaliuką, mes patraukėm į kaimą ‘ant drinko’ su mūsų išvykos ‘kaltininkais’ :]

oras buvo super. gamta kaip iš kalendoriaus nuotraukų. eiti smagu ir faina.

čia tokis vaizdas pro langą septintą ryto..

o čia normaliu laiku :]

tai ne rūkas, tai sniego pūga..

‘kaltininkai’ :]

smagiai pasėdėjom ir patraukėm atgalios. kas pėsčiomis

o kas su mašinuku

dar keletas vaizdų, kol puolėme atsikasinėti mašinas

o mašinos, jų ratai ir jos pačios atrodė va kaip. nuo mažai apsnigtos iki sniego krūvos : ] nuo kokių tai sietkų ant ratų iki rimtų lenciūgų :]

kai mašinos buvo nukastos ir mintys jau uždarinėjo pirmąjį slidinėjimo sezoną, įvyko Rugilės ir jos draugių pirmojo slidininko ženklelio įteikimo ceremonija

va. štai kaip mes praleidom laiką kalnuose.

o kelias atgal būtų buvęs neblogas, bet belguomenė irgi išvyko neribotais kiekiais. o kadangi belgijoje nelabai daug gerų autostradų, tai jie ir važiavo visiškai sutrikę ir keldami nepatogumus kitiems.. bet, grįžom laimingai. atostogos baigėsi. ačiū visiems, kas buvo kartu per jas. dar kartą su Naujais!!!

2 Comments

Join the discussion and tell us your opinion.

Leoreply
2012/01/11 at 3:14 pm

Jėga. Sveikinu įstojus į klubą!