mašinytės 2013

Štai, gerbiamieji, ir išaušo (nors, tiksliau, dar neišaušo) kovo 9-sios rytas, kai keturi realūs ir du menami automėgikai patraukė į pietus aplankyti pasaulinio lygio įvykio Geneva Auto 2013 [oficialus www].

133 laiškai, keli šimtai iMessage ir sms, 365 dienos derinimo, 12 mėnesių laukimo, 580 kilometrų kelio pirmyn, 668 kilometrų atgalios, 1248 kilometrai viso, 114 pasaulinių auto premjerų, 35 europinės auto premjeros, 37 šveicariškos auto premjeros, 57 tiurlininguoti automobiliai, 289 nuotraukos, daugiau nei 700 000 lankytojų ir 6 tikri automėgikai (iš tiesų, tai keturi, bet mes NIEKADA nepamirštame pionierių), teisingi įspūdžiai ir .. planas po metų vėl būti ten.

Trečia valanda nakties. Ekipažas, mandagiai vardindamas vienas kito protinius gabumus ir savybes, pajuda link Prancūzijos sienos. Oras nuostabus – plius 11c. Nuotaikos nuostabesnės. Kelias po žaibuko ratais lekia mikliai. Viduje atmosfera tobulai puiki. Dažnai prisimenamas pabudimo ir kelionės pradžios laikas, jis aptariamas visais būdais. Diskusijos apie globalizaciją, ekonomiką, artimuosius rytus, ateities rinkos įžvalgas, emigraciją, nasdaq, marketingines subtilybes ir kitką liejosi lengvai ir įdomiai..

Žaibukas lekia link metz, nancy, dijon, nuo ten link genevos. Oras puikus, tik arčiau Šveicarijos mumis pasitinka neprastas rūkas, o Šveicarijoje dar ir snieguotos pakelės.

Bet tai netrukdo keliauti. Šį kartą sieną kertame nesunkiai, kamščių ir kitų nemalonių dalykų neaptinkame, ir dar ir auto pastatome visai šalia palexpo rūmų. Parfait.

Palexpo parkingas..

Laikas 8.45, ir mes susiliejame su tikrais (na, ne visai tokiais jau ir tikrais kaip mes) automėgikais palexpo rūmų viduje belaukdami durų atvėrimo..

9:00 Šveicarijos laiku durys, šmekšt, atsiveria, ir minia automėgiku susikemša į vidų. Jaudulys mūsyse yra – ar vėl teks strigti svetimoje minioje, ar vėl negalėsime pamatyti superautomobilių, ar nepasimesime, ar.. ar.. Bet, trečia nakties duoda savo milžinišką pliusą. Geneva auto 2013 atsiskleidžia mums visu gražumu.

Nuotraukos su automobiliais sudėtos abėcėlės tvarka, kad neįžeisti autoturėtojų. Jei kurių nors auto nesimato nuotraukose, tai arba jie nesiskyrė nuo esančių autosalonose, arba jau minios kiekis buvo toks, kad prasibrauti tapo nelabai paprasta. Apie minios kiekį šeštadieniais galite pasiskaityti pernai metų straispnyje :]

Kol dar jūsų nepagavo autodizainas ir svajonės apie auto, čia keletas bendrųjų vaizdų :]

Alfa Romeo

Nieko labai naujo. Tik gamybai paruoštas anksčiau jau matytas 4c, kuris tuo metu atrodė daug įspūdingiau..

Aston Martin

Et.. šiųmetiniai Rapide ir Vanquish veža stipriai :] Reikia vieno kurio nors :]]

Audi

Audi stendas buvo pilnas žmonių kaip visada. Teisingai graži auto.

Bentley

Jėga ir prašmatnumu kvepiantis dizainas

Bertone šiemet pažvelgė savo nerealia dizaineriška akimi į Aston Martin. Bet, atvirai, Alfa Romeo ar Jaguar buvo stipriau. Arba spalva netikusi šį kartą :] Bet šie autodizaineriai tikrai verti kiečiausių vardo.

BMW

Nieko tokio labai jau naujai įspūdingo ir matyto. O ekspertinių atsiliepimų galima tikėtis iš Jono ir Gedo :]

Bugatti pristatė du parodos metu dar neparduotus Vitesse. Žavu ir galinga

Cadillac nors ir amerikonas, bet labai jau ankštas. Gale man vietos niekaip..

Chevrolet greituoliai

Citroen stendas šiemet nebuvo toks žavingas, kaip praeitais metais …

Dacia dusteris naujai

Alfa Romeo ir kaip ją supranta Disco Volante

Miesto mašinytė Dodge RAM

Ferrari su jau užsakytais naujaisiais La Ferrari

Netikėtai liuxo gatvėse jau sutiktas suomiškas hibridas Fisker Karma

Ford vis dar kažkaip ne taip..

Giugiaro – itališkas supratimas apie mašinas

Honda mylėtojų laukia tokia ateitis

Infinity ir tiek..

Jaguar

Kažkas.. :] Daug visokių aparatų. Keistų ir įdomių. Ateitis ir praeitis..

Švedų Koenigsegg

Lamborghini stendas buvo gerokai apgultas (šeštadienis jau pasiekė vidudienį…)

Dailus Lexus konceptas

MacLaren

 

Maserati gražuoliai

Raudonoji Mazda..

Mercedes..

Mitsubishi kažkaip pasimetęs autopramonėje..

Morgan vėjas galvoje :]

Kas poryt pirks Nissan, tai jis gal bus toks :]

Opel tikrai rimtai žengia į priekį. O jei dar GM juos paleistų..

Peugeot. Onyx koks tai fantastiškai gražus, nors ir nerealus kol kas..

Taip dar vieni automenininkai supranta Ferrari. Pininfarina

Porsche stendas buvo jau apgultas…

Kinai eina į pasaulį su visai nieko Qoros

Renault su Clio ir Captur, kuris koncepcinis atrodė super gerai

Šveicariškos fantazijos Rinspeed

Rolls Royce su šiemet parodos super automobiliu. Labiausias labiausia – Rolls Royce Wraith. Tobula

exSnoro Spyker :]

Subaru Džabą nelabai kuomi nudžiugino

Indiškasis Tata yra tikrai originalus aparatas..

Gyvai nematytas elektromobilis Tesla. Gaila, kad gerokai apgultas buvo, bo patiko tikrai

Toyota įdomiausias..

Pasinaujinęs Volvo

VW

Wiesmann

Viską įdėmiai apžiūrėjome, apčiupinėjome ir apdiskutavome. Išvada – situacija prastėja. Su automobilių kokybe reikalas nekoks, bent jau interjero medžiagų.. Kodėl? Nežinia.. Ir, jei nepirkti superautomobilių, tai naujo kitokio nieko viliojančio ir nėra – verta likti su savo auto ir laukti 2014 metų :]

Maloniausiai mus nustebino Opel kokybė ir malonus dizainas. Nerealiausiai dizainiška mašina (bent jau man) – Rolls Royce Wraith. Auto, su kuriuo norėjau išvažiuoti iš parodos, bet kuris Aston Martin – jei visai šeimai, tai Rapide, jei dviems, tai Vanquish. Kaip jums, kiti automėgikai?

Šiemet buvo visai mažai koncepcinių auto. Citroenas ir Renault būdavo vieta, kur strigdavome ilgiau dėl koncepcinių dizainų. Dabar kokia tai keista citrina, o Renault berods visai be ‘fantazijos’ :] Bet visa tai tik detalės. Amas vis tiek ėmė dinginėti. O tai ir yra visų teisingų išvykų tikslas :]

Tiem, kam trūksta vaizdų ar mano foto kokybė nelabai tinka, galit pasidairyti po vip teisėmis besidairiusių pagautus kadrus autobloge… Gal mums kitais metais pasidairyti kaip Žmonėms, ką Gedai? :]

Patenkinti tuo, ką pamatėme, kad pasisekė pamatyti ir mintyse su 2014 metų paroda, patraukėme link Gruyeres pavalgyti. Oras vis dar maloniai džiugino, kelias buvo neapkrautas keliautojais, vaizdai už lango buvo labai teisingi. Gruyeres pasiekėm visai netrukus ir takučiu nupėdinome maisto – kas fondue, kas briedžiukų. Šmekšt.

Labai skaniai sotūs ir laimingi patraukėme link liuxo. Kelias atgalios buvo linksmas, atimantis amą ir pilnas užuojautos. Užuojautos jausmas liejosi žaibuke visais būdais, ir joks sukandimas jo negalėjo pristabdyti :]

Gal dėl to Strasbūrą pasiekėme kokiais tai kitokiais keliais, gal dėl to zė viois of fuanc nebuvo toks geras ausiai, gal dėl to ir miegas buvo kaip reta saldus :] Bet, visa tai tikrai pagelbėjo Skrandžiui ir co laimėti Kovo 11 taurę liuxe antrus metus iš eilės.Valio.

Didžiosios Hercogystės sieną kirtome devintą vakaro. Žaibuko šoferis išdalino mumis po namus su rimtais planais apie jubiliejinę autoženevą 2014.

Ačiū šoferiui Andriui už kantrybę (tau dabar keletą metų vežti nereikės :]]), ačiū automėgikams, kurie praradinėjo ir padėjo praradinėti amą, ačiū automėgikams, kurie norėjo važiuoti.

Iki 2014 kovo!!!! Ateina jubiliejinis penktasis važiavimas.

P.S. Jei ką primiršau, tai labai tikiuosi, kad gerbiamieji automėgikai tikrai primins :]

1 Comment

Join the discussion and tell us your opinion.

simasreply
2013/03/21 at 11:24 am

Kur kas geresni Aston Martin kadrai, nei man ankštoje Palexpo salėje gavosi 🙂 didelės foto

Leave a reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.