kulne 0,1/7

tradicijos tęsiasi. gegužės galo vaikų atostogos tampa mūsų atostogomis, ir visa tai tampa kelione savaitei kažkur, kur gražu :]

šiemet po ilgų dėliojimų ir galvos sukimų kur kodėl ir dėl ko, mes pasirinkome italijos kulną – puglia regioną [oficialus turistinis www].

puglia – italijos regionas, labiausiai nutolęs į pietryčius. regiono sostinė yra baris. tai alyvmedžių rojus. vien jie. visur. į visas puses. maži ir nesuvokiamo dydžio. ypatingas vaizdas su šimtamečiais alyvmedžiais rūdžių spalvos žemėje… žemėlapyje puglia sudaro vadinamąjį „bato užkulnį“. regionas ribojasi su bazilikata, kampanija, molise ir yra supamas adrijos bei jonijos jūrų su ilgesne nei 800 km jūros pakrante… puglioje 4,02 mln. gyventojų (2001 m.), gyventojų tankumas – 208 gyv./km². plotas – 19 223 km². skirtingai nuo kitų italijos regionų, pačiame piečiausiame vyrauja plačios lygumos ir neaukštos kalvos. puglia (lietuviškai – apulija.. hm?) ne tik atostogų kurortas, garsėjantis krištoline jūra, smėlėtais paplūdimiais ir kaitria saule. ji – civilizacijos lopšys ir vertingų kultūros bei meno lobių saugotoja. norintiems pasinerti į praeitį piglia siūlo daugybę vietų, primenančių seną jos kilmę – čia skleidžiasi senovės graikijos, romos imperijos istorija ir puikuojasi renesanso, baroko puošnumas. va taip rašo internetas. bet geriau – pamatyk tai, ko neperskaitysi ;]]]

kelionės trūkumas buvo vakarinis skrydis, dėl ko mes bario oro uoste nusileidome apie 9:30 (?) vakare visiškoje tamsoje, kas buvo labai labai keista. toliau sekė kitoks itališkas oro tarnybų supratimas apie bagažą. vežimo teko ieškoti intensyviai visai. ir dėka gana garsiai kalbančios itališkos tetutės vežimą radome visai kitoje oro uosto atvykimo salės pusėje. toliau mūsų laukė žaibuko pasiėmimas iš nuomos punkto. buvo įdomu stebėti pečiais gūžčiojantį jaunuolį su skuzi (atsiprašau) žodžiu po kiekvieno sakinio žmogui, kuriam reikėjo 7 vietų auto, o jie teturėjo tik 6.. kitiems pritrūko vaikiškos kėdutės. skuzi :] buvo šiek tiek neramu, ar mes 8-iese negausime keletos fiat 500-ųjų mūsų kelionei, bet.. absoliučiai maloniai pasitikti ir be jokių klausimų gavome raktus ir popierius nuo mūsų žaibuko (opel vivaro 2,0 d 9 vietos). beliko praeiti 350 m iki aikštelės ir.. teprasideda atostogos ;] tom tom (gps toks) sudėliojom maršrutą iki ostuni miestelio, kur mūsų turėjo laukti tetutė su raktais. visgi, italai žmonės kitaip suprantantys vairavimą. mirksėjimas šviesomis, signalai ir greičio nepaisymas gerokai lenkia drąsius lietuvius. kelių kokybė atskira tema – tiems, kam lietuviški keliai duobėti, laikas pasivažinėti pietų italijos keliais keleliais. atsikratys visas neigiamas lietuviškas mintis :]]] autoparko temos neliesiu. taigis atsidardėjome iki ostuni per valandą su šiek tiek, suradome tetute su raktais, kuris mus palydėjo iki trulli (taip vadinasi tie smagūs nameliai. apie juos vėliau) namelio, kur mes super fainai leidome laiką iki mėnesio galo. o kadangi tetutė sabrina buvo labai gera, tai mums ir valgyti paliko, ir vynulio nupirko ir žvakes uždego. ačiū jai. buvo skanu. sakom atia šeštadienio vakarui ir labas rytas sekmadieniui – pirma tikra atostogų diena.

pradėjom ją, berods, maisto paieškomis ceglia messapica miestuke (6 min nuo mūsų mašina). nebuvo blogai, tiesiog nepataikėm į teisingesnę parduotuvė. dienos šviesoje mus pašiurpino bendra tvarka.. nelabai pugliečiams patinka tvarkytis :] bet labai nudžiugino aplinką, kurioje leisime laisvas dienas. labai. ir nerealaus skonio nematytų sūrių gausa. mmm, labai labai skanu.

štai, žaibukas, kuris mus maloniai gabeno po puglią. tokį pamuštą jau gavome. hertzas sakė, kad thanks everything’s ok no damage done :]]

o čia mūsų vila ir aplinka malonioji. sekmadienis buvo tinginio ir poilsio diena.

aplinka labai aguoninė, laukinė ir graži

apie šeštą po pietų mumis užpuolė rimtas vasariškai šiltas lietus, kuris nuskalbė aplinką ir kai kuriuos piliečius visai rimtai :]

bet saulė vėl tuoj pasirodė, ir laikas mūsų buvo prie baseino

o čia visai tai, kas auga ir stovi ir gyvena aplinkui mūsų trullį

ant stogų galima vaikščioti. visai smagus reikalas :]

baseino pramogos tęsėsi iki pat vakarienės-pietų

akmuo, saugantis mus ir mūsų teritoriją

va, pirma smagi ir faina diena baigėsi. užskaityta su dideliu +

Share your thoughts

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.