ant kalno 2/2

Sekmadienis čia. Jėgos vietoje. Šveicarija irgi. Kalnai nepajudėjo. Laikas ant jų 😉

Skaniai papusryčiavome, susimetėme šmutkes į auto, pasakėm atia viešbučiui ir link Obsee kur yra keltas Turren [www]. Labai laiku atvykome, eilių jokių (iš viso kažkaip neperkrauta Šveicarija liepos mėnesį pasirodė), keltas mūsų laukė. Ir toks gražus visas ir naujas. Grindys net medinės. Labai maloni pradžia. 10 min ir mes Turren stotelėje ant kalno.

Mūsų pasijudinimas buvo toks – Obsee LTB – Turren – Breitenfeld – 4 taku iki Schönbüel – Tufengrat – 1 taku iki Breitenfeld – Turren – ir keltu žemyn iki Obsee. 12 km bendrai.

Ir šiandien ėjimas jau buvo rimtesnis, ne pramoginis, nors kapi čia pasakius, mumi tai pramoga ;)) Bet takai siauresnis, statesni, visai kitaip, nei vakar, bet malonumo gal net daugiau. O vaizdai, kalnuose vaizdai visada yra nuostabu ir gerai.

Taigis, ėjome, kopėme ir lipome iki Breitenfeld vienkiemo/fermos – pirmas taškas maršrute. Aukštis 1 764 m virš jūros.

Lengvas atokvėpis su vaizdais ir maisteliais, o tuomet toliau link Schönbüel, kuris yra 2 011 m aukštyje

Prisėdome kavinėje, suvalgėm sumuštinį ir pasisėmėm grožio. Ir patraukėm toliau kitu keliu, nes taip norėjom ir galėjom 😉

Ir buvo verta absoliučiai, bo pamatėme tai:

Jeeee. Ech.. ką čia ir bekalbėti.. Tik tiek, kad ten, apačioje, Brienz ežeras ir Brienz miestukas (mes ten buvome prieš 9 metus…). Tokios vaizdo nesitikėjome, kaip kad niekad nežinai kas kur laukia už kokio kalno kampo 😉

Toliau mūsų laukė kelias žemyn va šituo takeliu..

Buvo smagu visai 😉

Leidomės toliau ir gėrėm į save vaizdus, garsus, kvapus.. viską. O karvės dzindziliavo 😉

Mūsų kitas takas įsiliejo į jau eitą viršun ir mes visai nesunkiai pasiekėm Turren trobelę, kur kava ir pyragas laukė mūsų

Buvo stipru. Labai. Grįšime tikrai į kalnus. Pamatysit. Dabar tik Lietuvon netrukus užsuksime – laikas jau 😉

Gražiuoju vagonėliu nusileidom žemyn, sėdom į Volvo ir pasukom link Alzaso. Namo dar buvo anksti. Nutarėme, kad reikia aplankyti Molsheim miestuką, kur pasidairyti gal galima, vynulio nusipirkti ir kažką pavalgyti. Pasisekė tik su trečiu punktu. Gal, Molsheim ne Alzase, vienok? Nei vieno vyno rūsio…

Ir visks. Liko 211 km, ir mes liuxe. Buvo labai.

PS. bus dar nemažai kišeninų foto. gražių.

Share your thoughts

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.